Miljømarkedsføring

Featured Image

Ny kvikguide til virksomheder om miljømarkedsføring (endelig version)

I tvivl om hvornår I må kalde jeres produkter for grønne, klimavenlige, miljørigtige, m.v.? Find svar i Forbrugerombudsmandens kvikguide om miljømarkedsføring, som du finder hér.

I kvikguiden understreges det bl.a. at anprisning af produkters klima- & miljøfordele, skal kunne understøttes vha. livscyklusanalyser - et område hvor EnergySolution har stor ekspertise.

Tag endelig fat i os, hvis I skal have hjælp til at dokumentere (og måske reducere) jeres miljøpåvirkning 🏭♻️🌍

1 min read

Velkommen til Benedikte og Frederik

I går sagde vi hjertelig velkommen til to nye kollegaer; Benedikte Sofie Dalhoff Werk, der er ansat som rådgiver i...

1 min read

Velkommen til Mathilde og Kristoffer

I dag har vi budt velkommen tilbage til to kollegaer, som vi er rigtig glade for at have med i teamet igen🎉

Det er...

EPD'er i vejsektoren

Hvordan får vi mere bæredygtige infrastruktur-projekter?

I den seneste udgivelse fra Trafik og Veje (Dansk...